۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴

امام جمعه شهرستان قدمگاه:

افول آمریکا و اسرائیل به برکت خون سردار مقاومت نزدیک است

افول آمریکا و اسرائیل به برکت خون سردار مقاومت نزدیک است

بیرجند _امام جمعه شهرستان قدمگاه گفت: به برکت خون سردار شهید مقاومت افول آمریکا و اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بابایی چهارشنبه شب در مراسم محوری محکومیت رژیم وحشی و شکست خورده صهیونیستی و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله قهرمان از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد گفت: سپاه پاسداران با کمک نیروهای مسلح شب گذشته نقاط حساس اسرائیل را آماج موشک‌های خود قرار دادند تا به اسرائیل نشان دهند که هرگاه اراده کنند می‌توانند هر جای اسرائیل را موشک باران کنند.

به گفته وی همه آنچه را که در جهان در خصوص فلسطین شاهدیم به برکت نامگذاری روز جمعه آخر رمضان از سوی امام راحل (ره) به عنوان روز قدس است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند: ملت ما از مردم دوران رسول و حضرت علی (ع) بهتر هستند، افزود: اگر مردم علی (ع) را با وجود جریان غدیر تنها گذاشتند، ملت مسلمان ایران با گذشت ۴۶ سال امام و رهبری را با وجود همه سختی‌ها تنها نگذاشته‌اند.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت و حاج قاسم قدر ولایت را خوب فهمیدند.

امام جمعه شهرستان قدمگاه با بیان فرازهای از سخنان سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله بارها در سخنانش تاکید کرد که مقام معظم رهبری را قدر بدانید زیرا او حسین زمان ما است و باید او را محترم بشماریم.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از سید حسن نصرالله به عنوان رهبر مدبر سیاسی یاد کرد و فرمود: شهادت حق مسلم سید حسن نصرالله بود و سید مقاومت یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: با وجود اینکه ۴۲ هزار پیر و جوان توسط اسرائیل در فلسطین شهید شده‌اند و یک پنجم جهان مسلمان هستند، کشورهای اسلامی در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

به گفته وی امت اسلامی با وحدت خود باید جلوی ظلم و ستم رژیم صهیونیستی اسرائیل بایستند.

وی در ادامه متذکر شد: از صدر اسلام یهود برای براندازی اسلام تلاش کرده است و امروز به برکت خون سردار شهید مقاومت شاهد افول آمریکا و اسرائیل هستیم.

شایان ذکر است که شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله، حیدر حیدر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا حجت بن حسن عجل علی ظهورک انزجار خود را از رژیم وحشی اسرائیل اعلام و از اقدام سپاه در موشک باران اسرائیل حمایت کردند.

کد خبر 6245129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha